Bedenktermijn

Bij iedere koop op afstand is een bedenktermijn (of herroepingstermijn) van kracht. Dit geeft u de mogelijkheid om het product te beoordelen na aanschaf. De bedenktermijn betreft een periode van 14 dagen en deze start op het moment van de leverdatum van uw product (dus niet direct bij aanschaf). Binnen deze periode is het mogelijk om zonder opgaaf van reden van de aankoop af te zien. Indien u meerdere producten heeft besteld, geldt de leverdatum van het laatste product dat u in uw bezit heeft. Bij iedere retournering vernemen wij echter graag wat de reden is van het afzien van het product om zo onze dienstverlening te verbeteren. Het retourformulier vindt u bij de algemene voorwaarden..

 

Garantie en reparatie

Mocht het gebeuren dat uw product beschadigd is of een defect heeft binnen of buiten de bedenktermijn, dan horen we dit graag. In dat geval verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen of een email te sturen naar info@pauwrecreatie.nl. Vermeld uw naam, ordernummer en omschrijf uw klacht. Indien u in het bezit bent van foto’s om het defect te verduidelijken dan ontvangen wij deze graag. Vervolgens gaan wij met uw klacht aan de slag en informeren wij u binnen enkele dagen over de verdere afhandeling.

Indien het artikel een productiefout heeft dan dient u dit binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons door te geven. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Check dus meteen bij ontvangst of alles in goede staat geleverd is.

Ook bij schade of defecten kunt u gebruik maken van het retourformulier. Hierop kan aangegeven worden wat de schade betreft waarna u het product retour kunt sturen of terug kunt brengen naar de winkel. Volg hierbij de stappen die hierop aangegeven staan.

Bij ontvangst van uw retour gezonden product zullen we bekijken of de schade binnen de garantie valt. Indien dit echter niet het geval is zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen en de reden aangeven. Hierna zenden wij het artikel naar het door u opgegeven ontvangstadres terug.

Reparatie

Als de schade aan het product binnen de garantie valt is het ook mogelijk dat het product in aanmerking komt voor reparatie. Ook in dit geval kunt u het product retourneren via de winkel of via de post. Vanaf dit moment zullen wij het product ter reparatie laten gaan en zal het product na reparatie naar u verzonden worden.

 Heeft u nog vragen of opmerkingen over dit onderwerp? We horen het graag middels email: 
info@pauwrecreatie.nl 


 

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij  jouw internetgedrag binnen onze website volgen.